Slappedag

Idag blev det helt plötsligt en riktigt slappdag, inte gjort någonting idag, tagit mig en låååång sovmorgon och sedan bara slappat framför en serie med filmer. Tittat lite på snön som faller ner i olika storlekar och mängder, och har även tänt ett litet värmeljus vid sidan om mig för mysighetens skull.

Imorgon blir det nog en slapp dag igen, städa rummet står högst på listan. Och sedan vet jag inte vad mer, jo stallet senare under dagen.





/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0