Namnsdag

Idag har lilla jag namnsdag, grattis till mig! Unnade mig själv en liten, liten present, en påse med Polly. Dels för att jag har namnsdag och dels för att jag jobbat så hårt dessa dagar, imorgon blir det jobb i Anneberg och inte Kungsbacka, ska bli trevligt, särskilt när man kanske får träffa sin moster, och träffa en man känner.

Är riktigt trött nu, är inte van att gå upp 6 varje morgon, imorgon blir det nog halv 6 då jag börjar kvart i åtta, men sedan på lördag kan jag få sova länge, länge! Vilket jag ser fram emot väldigt mycket :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0