Någonstans i Sverige

Sitter just nu på hotellrummet och bara softar, funderar på om man ska orka hoppa in i duschen eller något i brist på annat att göra.. Känner mig så ofräsch nu iallafall så man bör kanske göra detta? Dörren är låst, och jag hoppas och tror inte att dem kommer och städar här nu?!?!! Jag är ju här, jag kan bädda och sådant själv,det är jag duktig på.

Och vet ni vad, nu när jag precis tittade ut genom fönstret så såg jag lite snöflingor, så jag antar att det snöar nu! Härligt, mer snö till folket. Mycket riktigt, lite snö dinglar allt ner :)

Nej, nu ska jag in i duschen och sedan på med myskläder! Härligt.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0