Hotellvistelse

Tydligen så ska jag till Anderstorp nästa vecka, har aldrig varit för och jag hoppas på att det är en gullig liten stad som kan bjuda på massa mysigheter. Ska dit då Makky ska på någon kurs eller något för jobbet, då frågade han mig om jag möjligtvis ville bo där med honom (på ett hotell), jag funderade lite och sa sedan ja. Jag har alltid velat bo mera på hotell, detta då det är så otroligt mysigt!

Till något annat nu: Jag känner mig lite elak mot hästen, lät honom vila igår och idag (ofrivilligt idag då vi inte hade bil), får se om jag kan komma ner till stallet imorgon.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0