Hemma.

Nu är jag hemma, ensam. Makky åkte hem vid 11 tiden och är nu påväg uppåt igen, haft en superhelg med honom och jag längtar tills min födelsedag då han kommer hit igen :D
Och snart ska man till stallet till en stackars häst som inte fått röra sig på några dagar, och jag ska även ha insläpp och uppvägning av hö och fylla på vatten. Fullt upp idag!

Förresten, jag tycker nog inte att Anderstorp är ett ställe att rekomendera faktiskt, det fanns ingenting att göra, och deras restauranger som dem sa bestod av: Pizza, kebab, sallad, gatukök och ett ställe som hette Svensk Mat, vilket inte lät så svenskt då skylten var stor med en svensk flagga på och hette just Svensk mat. Och ingen bio hade dem heller.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0