Hard work work!

Anledningen till att jag har varit otroooligt dålig på att skriva här nu i veckan är att jag faktiskt har jobbat och varit väldigt upptagen. Min kära mor har brutit handleden och har då varit tvungen att hjälpa henne med grejer och åka till stallet sent på kvällen, och sedan är det ju då att jag jobbat. Jobbar inom vikariepoolen i Kungsbacka just nu, så jag skickas fram och tillbaka, hit och dit lite överallt så att säga.
Har hittills jobbat två dagar, blir två dagar till sedan ledigt tills på torsdag. Härligt! :)

Och nästa vecka kommer Makky, happyface!!!! Längtar så otroligt mycket efter honom redan nu, alltid! FYller även 20 nästa vecka, så partey på det.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0