Förlåt

Sorry att jag varit off nu igen, Makky har varit här denna veckan och jag har även jobbat och hållt igång, så har inte haft någon tid över till bloggen.. Men nu har han åkt och jag har ingenting att göra igen så då återgår jag till mina vanliga rutiner (vilket suger faktiskt). Hoppas ni som läser kan förlåta mig.

Kan säga att i fredags var jag på Göteborg Horse Show (som jag kanske nämnt?) och där shoppade jag mycket välbehövliga saker! Men jag vill dit igen för att köpa mer, mer och mer saker, bara för det är roligt att ha nya grejer hemma.

Lägger upp bilder på det jag köpt inom kort!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0