Fart och fläkt!

Idag blir det mycket åka fram och tillbakande kan man säga. Först ska jag och mamma till Kållered och handla godis inför min resa imorgon, sedan åker vi till Kungsmässan och går runt där tills hon får köpt det hon ska köpa och jag får sniffat på min drog (en supergod parfym som jag bara måste ha!!) och därefter åker vi till stallet. Och senare ikväll ska jag köra lite, samt packa lite lätt. Funderar om man ska ta med sig kameran till stallet idag? Kan ju alltid finnas något roligt att ta kort på :)


"Erkänn att ni tjejer, och killar med långt hår, använder handduken efter att ni duschat också?"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0