Dagen innan

Imorgon åker jag då, en resa på ungefär två och en halv timme från Göteborg. Inhandlat godis inför resan och har lagt fram de kläder jag ska packa ner, jag har några timmar på mig imorgon att packa då om jag inte gör det nu, funderar på om man ska ta med plattången eller inte.. Datorn ska med! Det är ett måste, så man har något att göra under dagarna när Makky inte är där.

Idag var jag i stallet och red ut med Sofia och Samba, vi skrittade med några få steg tölt/trav, och även en hoppning över en liten bäck. Red en ny väg i skogen vilket var supermysigt, vi hade nog fortsatt hela vägen om nu det inte blivit mörkt som det nu blev.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0