Windy Windy...

Idag låg nästan träden ner på backen, löv flög överallt och jag fick en känsla av höst i hela kroppen (dock är det storm här).. Jag ser hösten som sommarens slut, vilket kan vara rätt ledsamt, men jag ser även hösten som en färggrann årstid, även mysig. Man kan fota finfina bilder då löven blir gul/gröna/bruna, och mysigt då man kan tända lite ljus och bara mysa, läsa en bok eller pyssla med något annat roligt, se en bra film kanske med tända ljus.
Men än så länge är det faktiskt lite sensommar! Det är ju september, och jag kan nog inte bada denna tid på året, men ändå! Man ska vara positiv för de små saker.

Förresten så har min häst fått sig lite mer päls på kroppen, och börjar likna ett fluffigt får, med lite extra kilon runt magområdet. Gullehästen :)

Makky, läser du detta så ska du veta att jag älskar dig ♥ :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0