Tjejer behöver uppskattning



NOG OM BAJSLIGHETER
, orkar inte snacka sånt nu haha! Även om jag nu gjort det i halva inlägget, nästan hela. Pinsaaamt, men man måste få ut det jag har inom mig, har ingen att prata med. :) 

Körde bil idag förresten, till stallet! Dit gick det inte bra.. Men när jag körde hem gick det bättre, faktiskt, inga tabbar, tjohoo!

Och en annan sak, jag har hållt mig till träningen med hästen! Förutom i fredags då han inte fick vila, för då red min medryttare honom. Och imorgon ska jag rida ut enligt planeringen, och jag har lunchen och kvällen tror jag. Mycket att göra, fåt mig att tänka på annat vilket är bra!

Ett par bilder på mig just nu.




/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0