The rain is falling down

Idag regnar det, och regnar, och regnar och regnar lite mer.. Men jag, jag har varit duktig och hållt mitt rum, rent hela dagen, jag har även mailat om jobb till några (tummen upp för detta :)). Förhoppningsvis så regnar det inte imorgon förmiddag så att jag kan åka till stallet tidigt för att sedan åka in till stan för att möta upp Amanda efter att hon slutat jobbet för att då hälsa på i våran gamla skola.. Konstigt för er yngre som nu går i skolan kanske..? Men inte för oss som är studenter, då vi faktiskt saknar några lärare..!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0