Tävling för andra gången

Snart ska jag tävla igen, eller om lite mindre än en månad ska jag tävla igen. Med min häst, denna gången är det föreningen Landi som har ett KM (KlubbMästerskap, tror jag) och det var öppet för andra föreningar och då är jag ju sjävklart med! Den andra oktober är jag på banan igen tillsammans med hästen och visar upp hans gångarter! :)

Jag längtar!

Och nästa vecka ska jag till bilskola och köra där för första gången.. OMG!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0