Seg uppdatering...

Jag måste be om ursäkt för kanske den 1000:e gången för mitt dåliga uppdaterande.. Jag kan säga att jag haft mycket att stå i under helgen som gått, förhoppningsvis så räcker detta som en förklaring.
Men nu är jag igång igen ska ni veta! Hästen tränas för fullt inför tävlingen som kommer den 2:a oktober, jag säger det igen för jag har redan sagt detta innan. Och jag ska även brumbrumma bilen någon dag snart! Kul, kul..!

Bjuder på en ovisad bild som förlåt för att jag inte uppdaterat som jag egentligen bör göra :(



Måste även till HÖÖKS någon dag snart och köpa upp saker för mitt presentkort jag visade och skrev om..!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0