Presentkort

Hej alla goa och glada! Idag har det regnat hela dagen i princip, lite uppehåll då och då, men det var inte länge det. Jag busade aldrig till det idag tyvärr, som jag skulle gjort.. Min mor tog mig på bar gärning så att säga :(

Var på stallmöte idag i stallet, var annars haha, och där fick jag presentkort av alla fina vänner där som tack för att jag hjälpt att fixa hemsidan! Att jag tog tag i det alltså, 500kr i presentkort på HÖÖKS, helt awesome! Nu måste jag bara tänka på om jag ska unna mig själv något eller köpa något till hästen.. :)



Jag har även kommit i underfund med jag faktiskt behöver fixa och dona med nu så snart som möjligt.

Hitta jobb där dem anställer mig.
Träna inför tävlingen som jag ska tävla den 2:a oktober (har nog glömt att säga detta).
Köra allt mer så att jag får körkort så snart som möjligt(!!!).
• Samt boka in körlektioner.
Boka in en resa till älsklingen.

Det är mycket som ska göras.. Jag börjar med allt samtidigt!! Nästan, så gott det går haha :)

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0