Natti!

Nu ska jag gå till bingen efter att jag tagit bort mitt smink.. Har haft lite ärenden idag på körskola samt i stallet där jag fick en fartfylld ridtur tillsammans med Ljuffens kompis Hengill. Vi släppte dem bara och lät dem sticka med oss, och stack.. Det gjorde dem absolut! Men det kände inte jag då jag inte tog någonting i tyglarna utan bara lät honom springa på, och vi vann över Hengill, segerjubel till oss :)

Nu måste jag nog nana snart.. Ska köra bilen imorgon på morgonen, hemskt but true... ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Btw
, har hittat en blogg som ska följas, nämligen en tjej som heter Sonja, inte hunnit kolla igenom bloggen ordentligt ännu men jag gillar den, hon är otroligt rolig!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0