Hur ska jag göra..?

Jag får panik snart, helt ärligt.. Jag har i princip förstört mitt förhållande på något konstigt vis och jag måste fixa det, jag måste ju koncentrera mig på de saker som är relevanta just nu (träna hästen inför tävling, körkort, jobb).. Men det enda jag tänker på är just; JAG MÅSTE FIXA DET! JAG MÅSTE UPP TILL MAKKY OCH FIXA DET.
Men jag får inte.. Men jag måste! Jag vill säga till mina päron att jag vill åka upp nu i helgen, men dem kommer inte bli glada på mig för detta.. Men jag menar, bara jag får göra detta lilla nu så kommer jag inte tjata på dem mer om detta, och kommer kunna koncentrera mig på de saker som jag behöver göra just nu i mitt liv.
Men det är det också, att jag inte vill ha arga föräldrar runt omkring mig.. Men jag vill inte heller gå runt och blame:a mig själv för att jag förstört mitt förhållande med den jag är otroligt kär i, älskar och vill vara med.. VARFÖR ÄR ALLT KOMPLICERAT!? Jag kan inte ens få fram ett leende på läpparna.. Jag vill le, jag vill det. Och jag vill vara en bra dotter, jag vill ha Makky i mitt liv, jag vill allt. Men varför går det inte?!

Usch.. Jag blir helt slut av att tänka tanken på att fråga om jag får åka dit. Jag orkar inte drama, men jag kanske får orsaka drama som går att fixa för att fixa någonting annat som är fixbart.
Gud vad jag babblar på. Men jag måste få skriva av mig ibland precis som alla andra här i världen. Undra om ens någon fattar vad jag skriver om.. :(

/J

Anonym

Gör vad du vill.:)

2011-09-07 | 14:19:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0