1:a September

Idag åkte jag till stallet, likadant som igår, rätt så tidigt. Detta för att faktiskt hinna med att rida så länge jag ville och även hjälpa till att luncha om det behövdes, och om man åker tidigt så kommer man ju hem redigt så tidigt också.

Idag målade jag fransk manikyr på mina fina naglar, förutom på en då denna har gått av :( Så var tvungen att klippa bort denna och låta den vara.. Ser roligt ut men detta kan döljas med ett plåster eller att man inte visar upp den offentligt ännu hihi.
Unnade även mitt hår en liten inpackning så att säga, vilket jag aldrig gjort förut och jag blev lite besviken då håret nu direkt ser lite fett ut.. Känns även äckligt att föra fingrarna igenom vilket jag inte vill att det ska kännas! Så där blev jag besviken..

Kommer snart att ta med kameran till stallet och annat för att fotografera allt mer så det inte bara kommer text ut på bloggen. Funderar även på att börja fotografera detaljer på annat än djur också! Det är ju också en passion..

/J

Catarina Jonsson

Jag brukar aldrig använda hårinpackning längre.. räcker med balsam tycker jag. :) Men jag tycker inte mitt hår känns fettigt ut efter inpackning.. man ska bara skölja ut väldigt noga, sen känns det bra :)

Fast mitt hår är av riktigt dålig kvalité så vad jag än använder blir det aldrig bra.

Kram

2011-09-03 | 12:06:49 | http://cjfotografi.weebly.com/
moaa

SV: Jahaaa ajdå :( ja , lycka till med det!

2011-09-04 | 21:59:43 | http://moaahlgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0