What, what the hell?!

Idag är det en seg dag i skolan, börjar 20 i 1, är inte ens klar just nu för jag behöver inte stressa! Och jag har hunnit duscha, och ta fram bra kläder att ha på en varm dag som denna, för här kommer det bli varmt idag ser jag när jag tittar ut, awesome!
Jag slutar halv 5 idag och ska nog inte till stallet då jag mestadels inte orkar, och även för det blir så otroligt sent! Får åka dit imorgon istället och rida min lille, så han tränas och tränas och tränas.

Att lyssna på musik och fixa sig är helt enkelt awesome det med, och jag sitter även och planerar hur länge jag ska stanna i Härnösand när jag åker med Makky upp den 28:e (dagen efter studenten), en vecka kanske passar? Eller två..? För om jag stannar ett tag nu innan sommaren, så har jag tid att rida hästen, och även söka jobb (vilket jag gjort väldigt länge!!).

Vi får se hur det blir! Sedan är nästa fråga: Hur ska jag åka hem?! Tåg eller plan är mina val.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0