Sverige=Skitväder

Kul att man vaknade till att det snöade ute! Det är absolut inte okej! Och jag som skrattade åt Makky för det snöade hos dem igår och tji fick jag för det... Detta suger ju lite halvt, helt.. MYCKET. Man får väl hoppas att detta är den enda dagen som det snöar helt enkelt, att det slutar och torkar upp tills imorgon, för vad jag ser så stannar inte ens snön på marken utan blir till vatten direkt, så det är ju bra i och för sig!
Nu ska jag fortsätta att fixa mig själv och sura över vädret.. Detta var ju ingen bra början på denna tisdagen.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0