Out of order

Min blogg har varit jättekonstig ett par dagar, man har inte kunnat se vad som står eller liknande, men nu har jag hittat felet, och har även löst det! Så nu ÄNTLIGEN kan man se vad jag lagt ut för bilder och sådant, häärligt!

En lite uppdatering, jag tar studenten snart!!! Den 27:e så springer jag ut från skolan och kommer aldrig mer igen, härligt och läskigt på samma gång... Och ledsamt att veta att man inte komma gå i samma klass som dessa underbara människor jag lärt känna under mina 3 år. Men jag längtar, otroligt! Och nästa vecka kommer min älskling, och jag längtar rumpan av mig så att säga! JAG SAKNAR DIG MAKKY!

/J

Anonym

hej fin blogg! ja gillar delfinen!!! ja har också en blogg den heter tesstessans.bloggplatsen.se! kolla gärna på den?!!(=(=(=

2011-05-09 | 20:32:41 | http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0