Seg uppdatering

Jag kom på nu att jag inte skrivit något vettigt på väldigt länge, bara lagt ut lite roliga videos på min hästs trick osv. Anledningen till att jag inte kunnat skriva är att jag varit borta, men är hemma nu igen och ska försöka skärpa mig och skriva lite mer...
Lov nu och det är riktigt härligt, ett lov var det jag behövde ska ni veta. Skolan tär på en nu i den sista rushen. Funderar även på vad man kan lära Ljúfur sedan när han kan "Lyft" och "Är du ful?" på riktigt, riktigt! Kanske kan ta och flytta en nivå upp och få han att gå samtidigt som han lyfter fint på benen, försökt det en gång innan men misslyckades totalt...

Nej, nu ska jag titta på American Pie The Naked Mile.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0