Mysdag










"Myshästen i egen hög person"

Som ni ser på bilderna så har jag spenderat en lång tid i stallet idag, red ut i 1 timme med hästen, på ett nytt ridspår som dem gjort, en toppenväg för övrigt. Han som har så dålig kondition började ju flåsa efter första galoppen, men om jag rider han så ofta jag kan så kanske han återfår sin kondition efter vilan han haft.

Min häst är den bästa i hela vida världen, och det bästa är att han inte kan säga emot mig om det jag säger, och han blir inte arg eller konstig för minsta lilla, han bara är, tittar, puffar, lyssnar och är allmänt fin och söt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0