Applåder!

Jag har applåderat idéer på Pepsi så att just jag ska kunna vinna 5.000kr, de jag applåderat för är inga "random" utan jag applåderar för dem som verkligen har lagt i mycket jobb i sina videoklipp och idéer, samt dem som verkligen står för det dem gör och säger!
Hoppas verkligen att någon av deras drömmar går i uppfyllelse, dem vill verkligen och dem gör nog allt för att lyckas, vilket är otroligt härligt att det fortfarande finns människor som faktiskt ger allt för att nå sina mål!


Klicka på loggan här ovan för att komma till tävlingen hos Pepsi! Alla kan göra detta, det är inte svårt för någon! Det är otroligt enkelt, och väldigt roligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0