Uppdatering

Ja, jag är superduper dålig på att uppdatera! Men hur som helst, min pojkvän kom hit i fredags och har varit här hela helgen, han kommer att vara här tills på tisdag och sedan åker han hem.. Sorgligt nog! Men jag ska ju åka upp till honom på höstlovet, så det kommer ju bli toppen! Ska se om jag kan hitta något extra jobb den veckan så jag tjänar ihop lite kosing.. Jag är ju en fattig student..

/J

M

Vi kan jobba tillsammans! Jag ska till min kusin och det skadar aldrig att ha lite extra pengar än bara studiebidraget

2010-10-10 | 13:32:14 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0