Seg igen

Jaha, nu är jag off från bloggen igen! Men nu är det helg och det är ju alltid lika härligt. Kan inte lägga ut bilder just för tillfället, även om jag har några... Min dator har krashat (den där jag hade alla mina bilder och la in bilderna) och jag vet inte exakt var kabeln som man lägger in bilderna från kameran är någonstans, för på min stationära dator tog jag ut CF kortet och satte rätt in i datorn så fördes dem över på det sättet. Men nu har jag min laptop, så jag behöver kapeln! VAR ÄR DEN?!

Om bara 17 dagar så åker jag norrut ännu en gång, under en veckas tid denna gången, frågat på Veterinärmottagningen där uppe om dem behöver extrahjälp, men har inte fått något svar... Så antar att dem inte behöver det. Tråkigt! Då kommer jag säkert shoppa bort alla de pengar jag har på kortet bara för jag inte har annat att göra.. Jobbigt. Men jag ska sansa mig, men jag behöver ju nya kläder trots allt, funderar på att byta stil lite, börja använda leggins och tunikor istället för mina gamla tråkiga jeans hela tiden.



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0