Övningskört

Idag övningskörde jag igen. Och på vägen till övningskörningsstället så träffade vi på en olycka som hade inträffat, vi behövde inte stanna då det var mycket folk och hjälpte till.
Sedan körde jag vid en parkering, början gick jättebra! Sedan skulle jag köra hem också, vilket också gick jättebra, tills jag kom precis där jag skulle svänga in till parkeringen, så vet jag inte vad jag gjorde, tror jag tog ner kopplingen för sent när jag bromsade, så jag fick irriterande nog kärringstopp, men fick snabbt igång bilen igen och svängde vidare, lite pinsamt..
Känner att jag börjar få lite mer koll på bilen nu och hur man kör, körde upp i 6O idag och det var roligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0