Makeover? Naah!

Igår pillade jag med mina naglar och gjorde en annorlunda sak som jag aldrig gjort förut, det blev liite fail med färgvalet och så men coolt annars tycker jag nog, jag börjar utveckla nagelegenskaperna allt mer nu hihi.
Klippte mig även idag, och det blev kort, men det var väldigt välbehövt! Mitt hår var, och är fortfarande lite, slitet så fick ta bort en hel del. Som tur var så växer mitt hår rätt fort så hoppas det blir långt snart!




/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0