Körkortet är långt borta...

Har ännu inte kommit igång helt med körningen, måste ju ta mig in på en körskola och köra några gånger, sedan köra lite mer med pappa efter det. Sedan har jag ju skrivit innan att mina föräldrar pratade om någon intensivkurs i Falkenberg, och den var visst 2 veckor och inte 1. Så det ska jag göra, efter skolan.
Känner att det är jättejobbigt det här med körkort, kan man inte ha en sådan förmåga när man föds att man redan kan köra och så? Hade varit så himla mycket lättare!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0