H*lvete!

Nej, åt helvete med körkort! Jag pallar inte! Har kramp i låret för så fort jag sätter mig bakom ratten så spänner jag hela kroppen som, jag vet inte vad! Och sedan slutar med att jag får kramp, och jag får skakningar som om jag fryser när jag sitter där.. Inte en kul känsla. Så just nu känns det som att jag bara vill skita i det hela! Och den jag kör med, låt oss kalla honom Pellejöns, han gör inte saken mycket bättre heller. Han tror nog att jag har kört jättemycket och är superduktig, men faktiskt så har jag kört runt 6 gånger på parkering eller något och 1 gång (nu 2) på vägen! Han tror nog att jag tycker det är självklart att man ska trycka ner bromsen när jag ska växla ner så att det inte går så fort då man typ nästan ska stanna, visst! Det tycker jag är logiskt, men när jag sitter där så glömmer jag bort i princip allt. Pellejöns måste säga att jag ska göra det så jag kommer ihåg! För jag glömmer det när jag sitter där, hemskt...
Visst, allt gick jättebra hela vägen hem, förutom några få fel (som att köra "närmare" kanten.. Suck, jag låg okej!) och sedan i slutet, igen, så f*ckade det hela sig igen!
Men jag ska klara att få körtkort, någongång. Kommer inte att bli detta året, möjligtvis inte nästa år heller. Men ja, någongång iallafall.
Nu har jag fått ur mig det jag ville få ur mig, härligt. Vill egentligen bara skrika och slå någon eller något, men jag har inte något sådant i närheten, och ingen någon sådan heller.

/J

Laila

körkort är alltid bra att ha =)

2010-10-30 | 21:07:04 | http://lailaaziz.blogg.se/
Laila

Klart du klarar:D

2010-10-31 | 21:11:48 | http://lailaaziz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0