CutCut....Cut

Imorgon ska jag klippa mig, ska nog bara ta bort det som är slitet, för har inte klippt mig på mycket länge! Så det kommer nog bli en hel del att ta bort... Hoppas att det inte blir för mycket, för jag vill ju ha långt hår, och när jag är klar med långt hår så ska jag testa att ha kort, får se hur det går.
Ska försöka hålla bloggen uppdaterad, fota mer än förut (om jag nu kan hålla det). Ni får helt enkelt påminna mig! Och jag måste verkligen fixa en ny bloggdesign...

/J

Cassandra

du kan klippa mohawk, som jag gjorde ;) Haha! Nej, det är inte värt det när det börjar växa ut :( Det ser ut som ett barn har klippt mig! Med förbundna ögon!

2010-10-18 | 10:44:14 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0