Snökaos

Sitter här i min yttersta ensamhet och fixar mig själv, försöker klura ut vad man kan hitta på för skoj idag.. Men har ingen fantasi över huvudtaget, lutar tillochmed åt hållet att städa i rummet här bredvid som verkligen behövs! Men jag vet inte, orkar jag verkligen det? och det kommer ju bli skitet igen efter bara några få sekunder känns det som med filippiner runt omkring haha!
Update: Har målat naglarna med en ofärgad färg, alltså en blank yta bara haha! Kanske blir mer färg sedan.

/J

mirja

Allt bra med dig? Haru haft en bra jul?^^

2010-12-29 | 20:41:54 | http://mmmirja.blogg.se/
Marteina

Julia, uppdatera!

2011-01-01 | 23:31:55 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0