Sj - många timmars väntan?

Jag ska ju åka tåg upp till Härnösand och det har jag alltid gjort, och det är knappt några problem när det är vår/sommar.. Men sedan när vintern kommer, dun dun duuun! Då kommer alla stora problem smygandes, och det är som att dem blir chockade varje år som kommer "Oj, det snöar i år igen!" Man känner ändå att dem bör ju kunna förutse att det kommer snöa varje år och göra något åt det? Visst, jag tror dem har satt in värmeslingor i spåren, men det är ju i växlarna, där spåren alltså växlar spår till ett annat, rätt logiskt, som problemen är.
Så jag ber till Gud att mina tåg inte alls kommer vara försenade när jag åker upp (peppar, peppar).


/J

Cassandra

sv: Good! :D Vad gör du på lördag?(A) Min man jobbar då (A)

2010-12-09 | 12:57:57 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0