Norrland nästa!

Imorgon åker jag då, upp till min älskade pojkvän. Så måste snart packa ner datorn i väskan för den ska med mig såklart! Dock blir det mycket mer att bära men det skiter jag i just nu, haft med den förut så jag klarar mig nog en gång till. Har med mig ett "survival-kit" med godis, en flaska vatten, äpple, clementin samt en skvallertidning, och så kommer ju Cassandra sitta på samma tåg som jag, dock sitter jag i första vagnen, men det blir väl bara till att gå vettja!
Ska försöka göra det så smidigast för mig som jag bara kan som jag gör varje gång jag åker dit.

Nej, nu måste jag checka över det jag packat ner och inte packat ner!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0