Long time no see

Nu är det 19 dagar kvar tills jag åker till bästaste pojken i hela vida världen, kommer bli så härligt! Att kunna prata med varandra utan att prata i telefon som vi annars gör varje dag. Men oftast så kan det bli lite bubbligt mellan oss, att vi babblar på och blir lite arga menar jag då. Mestadels mitt fel, men ja.. Man kan ju inte skylla allt på mig, eller?
Nej, men bortsett från det så har vi ett jättebra förhållande, tycker jag iallafall! Och jag saknar honom otroligt varje dag och behöver då att han stöttar mig varje dag så jag inte rasar samman, vilket jag hade gjort om jag inte går i skolan och tänker på annat, till exempel stallet. Där gör jag annat! Och det är härligt.



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0