En liten update

Jag kommer inte åka den 22:a som jag planerat, och jag kommer inte åka själv, eller.. Jo på sätt och vis då jag och denna person jag ska åka med sitter i andra klass och jag i första (fanns inga fler platser i andra klass, nåväl). Jag kommer åka den 21:a, alltså dagen innan jag skulle ha åkt till H-sand. Och personen jag "kommer att åka med" är Cassandra, kände att det är roligare och bättre om jag åker med någon än själv ifall det blir något fel med tågen och strul mm.. Då är jag iallafall inte ensam!
Och Makky kommer hämta mig i Sundsvall (yäy!!) då jag frågat honom om det och det gjorde han så gärna.

Jag är nästan klar med alla mina julklappar faktiskt! Har pappa kvar att köpa till men har jättesvårt att hitta på någonting till honom..
Och hästen, jag känner mig så himla elak att jag inte varit i stallet på hela veckan! Jag ska ner imorgon och få känna hans mjuka päls och känna hans härliga varma andetag i mina händer, gos! Och så ska jag träna på att tolka (åka pulka eller liknande bakom häst) honom, genom att visa honom pulkan, låta han lukta på den och sedan släpa den bredvid honom och förhoppningsvis kommer jag steget längre och kan försöka få den bakom honom på något bra sätt. Man vill ju inte sätta en läskig, låtande pulka bakom honom när jag inte gjort det förut! Känns inte rätt att göra det.

Ja det är min update och bilder kommer att komma, måste bara hitta fantasin igen!

/J

Leia ♥

Åka vart?

2010-12-19 | 11:08:36 | http://leiabloggar.blogg.se/
Leia ♥

Okej, mysigt :)

Har du långt dit?

2010-12-19 | 18:38:34 | http://leiabloggar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0