Shopping time?

Ja, "familjen" här uppe i H-sand ska åka till Birsta City, jag har varit där en gång innan och då köpte jag mig en tröja, så det blir väl något mer som åker med hemåt sedan. Men jag får faktiskt säga till mig själv att jag inte får köpa för mycket, jag har alldeles för mycket saker här redan! Tusan också säger vi till det.

Lite irriterande är det att jag inte träffat Cassandra ännu.. Varför? Jo för ingen av oss har frågat när vi kan träffas och så vidare.

Och en sak till, jag har varit duktig och börjat med alla våra hemläxlor vi fått, jag tror jag är klar med arbetsmiljö och säkerhet, men jag tror jag måste skriva mer på vissa av frågorna. Sedan har jag börjat med djursjukvårdens/sällskapsdjurs/djur för forskningens läxa också. Gosch (som fjortisarna säger), mycket att göra.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0