Yap Yap

Igår jobbade jag, första dagen och det var lite pirrigt när jag gick in och satte mig i väntrummet, men sedan kom dem och hämtade mig och jag hälsade på alla, jag var såpass nervös så jag tog alla i hand och sa "Hej..Julia", även om alla var nära varandra, suck på mig! Men efter fick jag mig en liten rundtur av Lina, en yngre tjej där som också praktiserade eller vad man nu kan säga, sommarjobbade kanske. Och sedan fick jag byta om, städa, titta på början av en operation på en rottis, en stor och gammal sådan.

Man kan samanfatta min första dag såhär:

» Rundtur
» Fick gå in och byta till ett par svarta, varma, extremt fula kläder
» Städa
» Vänta
» Städa mera, i rabatten t ex.
» Vänta
» Städa mera
» Städa det sista, moppa golvet och lite sådant, plocka rent.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0