The king of the world

Var precis på stallmöte, i ett x antal timmar har jag varit där idag, inte på möte men i stallet. Red på travbanan, han har fått lite olater! Han kickar lite i galoppen, det blir till att ta bort det så fort jag kan, helst innan jag åker, annars blir det bajs.

Jag åker snart, och mamma vill att jag ska ha en resväska som man kan dra med sig, men dem är så jävlans klumpiga! Jag vill ha väskan jag hade förra gången, den beiga! Den var bättre. Den är djup så jag får plats med massa kläder, och jag ska ju ändå bara ha med mig smink, kläder, deodorant, parfym, plattång, ja.. Det var väl det! Det är ju inte mycket alls!!

Det är 5 dagar kvar nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0