Packat och klart, and ready to go(!)

Sådä, tror jag! Har nog packat det jag ska ha med mig nu, allt fick plats, ett stort TJUHU till mig. Eller, sminket klart, men kläder och det är i väskan, har med mig en handväska också där jag har plånbok och jag ska ha biljetterna där i också. Fast, plattången ska i väskan också, men den får plats, jag ska använda den nu och packa ner den i dess "resefodral", den ska ut på resa, igen.

Jag är så himla överlycklig så jag vet inte vad jag ska göra av mina känslor, och.. Ändå är jag nervös, och bekymrad över vad tusan jag ska göra på tåget/tågeN imorgon.. Spela spel på mobilen, lyssna på musik på mobilen.. Ja.. Mobilen är det enda jag har, och titta ut genom fönstret, that's right, jag sitter vid fönster.. Ena vägen bara, sen till Sundsvall sitter jag vid ett bord. Kommer hamna vid en jobbig familj igen...

Att tjejer är så himla jobbiga med att packa, man tror hela tiden att man glömt något, så packar man ner något helt onödigt för att man inte vill glömma något, men.. Och om jag glömt något!! Jag fixar detta, jag är nervös, men.. SKIT SAMMA! Jag och Makky har en liten "deal", han tvättar mina kläder, jag städar rummet, härligt, slipper jag själv!

Nu ska jag se lite mer på tv, OCH ska fixa mitt hår, det ska bli så platt som aldrig förr.. Btw, jag red idag.. Sista gången på 4 veckor, det kommer att kännas som bajjs när jag inte får vara med min älsklings häst, men. Han är ändå min! Så det så!

Detta är nog det sista jag skriver innan jag åker, så jag skriver när jag är där uppe, hoppas jag!

/J

ebba

GLÖM INTE TANDBORSTEN!!11!!!!!1

2009-06-21 | 20:46:34 | http://ebbamichaela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0