Nu är jag så glad så

Det är inte allt lång tid kvar nu tills jag åker, då ska jag vara där i någon vecka innan (i Härnösand då) jobbet, sedan börjar jag jobba vecka 29, och sedan jobbar jag i tre veckor, sedan är jag i Härnösand någon vecka till, eller.. Jag vet inte vad vi bestämt, när vi ska åka hit, så.. Det får bli som det blir, hoppas bara vi hinner beställa biljetter innan dem tar slut, jag måste få sitta bredvid min älskade lilla man!

Igår regnade det hela dagen, verkligen heeeeeela dagen, eller.. Det slutade på eftermiddagen, ganska så sent på eftermiddagen. Så jag satt inne hela dan och inte gjorde ett piss, tittade på tv, satt vid datorn, spelade lite gitarr, faktiskt. Och idag är det bättre väder, regnar inte iallafall, så jag ska till stallet och förhoppningsvis rida lite.

När Makky kommer ska han få galoppera (springa snabbt) med Ljúfur, han SKA. Ska se om jag hittar en bra backe där jag vet att han stannar efter ett tag. Vill inte heller förstöra Ljuffens rygg genom att vi sitter två på honom, så det är bättre om han rider själv på honom och jag ger lite tips från marken och försöker lära honom innan såklart. Jag är så.. nervös redan nu med att åka tåg, jag vet inte varför jag är det, jag bara är det.

Nu ska jag nog.. Försöka gå ner och äta lite, sedan duscha, sedan stallet, vilken bra kombination!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0