Now I want my body to disappear!

*stön, suck* Hela min kropp gör ont idag. Idag mockade jag, bytte vatten i boxarna och fixade hö, inga problem om man säger det så men sedan så skulle jag göra en del annat också. Ut med hundarna på promenad, rida Dagur fick jag göra (han är inte den lugnaste om man säger det så), mocka i en hage, ta in Ljuffe och spraya honom, luncha, flytta hästar.(!!!!!) Damn. Isidor är jättefin, han är en islandshäst på 3år, men att leda honom är förjävligt rent ut sagt! Om man går lite bakom honom och smackar på en gång, så sticker han iväg i full galopp, han låser nacken eller någonting så man kan inte få hans huvud att böja sig. Och inte nog med det, när man väl leder honom! Så går han som en SNIGEL! Drar man lite i honom och smackar lite lågt så stannar han och backar. DUMMA HÄST!

Nu ska jag gå ner, sätta mig, kanske lägga mig, i soffan och sätta på tv:n, och GLO, GLO, GLOOOOO! Nån får gärna komma hit och umgås? Jag har såååå tråkigt idag annars..

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0