Näst sista dagen på praon.

Jahaja, nu slutar vi praon om någon dag, efter imorgon då. Jag kommer sova järnet på lördag ska ni veta! Trött är jag idag igen, skönt ändå at tjag slipper gå upp 7 var eviga morgon numera. Nästa vecka på onsdag blir det sommarlov för oss.

Thailändskor är ju så himlans söta! Jag träffade en idag, hon är tillsammans med våran bästaste hovslagare Stefan. Hon var liten och jättemega söt!

Jag hade faktiskt tänkt ut vad jag skulle skriva här idag men det blev visst inte så eftersom jag nu glömt bort det totalt. En sak jag vill säga är att jag vill utomlands! Nu, nu, nu! Och att jag vill till Olofsbo, jag vill sola, jag vill till Härnösand, ja.. Jag vill en hel del grejer.

Det är 18 dagar kvar nu tills jag åker!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0