morn'!

Vaknade typ nyss.. Eller.. Nää! Vaknade för nåra timmar sen, tror jag. Jag lyssnar nu på lilla galningen som spelar elgitarr, han är KNÄPP!

Ni ska bara veta hur jävla gött det är här uppe, igår gick vi till mitt jobb, där jag ska jobba, LÅNGT SOM FAN! Så när vi skulle hem orkade vi inte gå mer, iallafall inte jag, så vi satte/la oss på gräset. HÄRLIGT!

Nu ska jag.. Surfa på internet, nä, ska spela spel på spelo.se ;)

/J

Cassandra

VÄLKOMMEN TILL NORRLAND! Haha :P

2009-06-26 | 00:57:48 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0