KUSTHÖJDEN

Jag fick tidningen ISLANDSHÄSTEN igår, såg då även en annons om en ny hästsportbutik som öppnats på Kusthöjden, Härnösand, och det ligger precis bredvid veterinärmottagningen där jag ska jobba nu i sommar, eller om det är precis bredvid vet jag inte, men kusthöjden någonstans. Så lätt att jag ska leta efter den affären och förhoppningsvis shoppa loss som en gris i en burk med majonäs. (?)

Jag längtar efter att börja jobba nu, Kicki, en jag skrivit mail med från veterinäsmottagningen, verkar så himla trevlig, + att jag tror hennes syster gått på Burgården, så hej Göteborg! Och det är någon annan där uppe, en man, som jobbat i Borås och Uppsala, så jag är inte den enda från denna trakten här nere, tack och lov. Jag kommer att ha världens bästa sommar! Det känner jag nu, när Makky kommer hit ner, vi ska båda åka tillbaka hit, så ska vi till Liseberg, slottsskogen och ska se om det finns något mer man kan göra, stallet såklart, kanske åka till en sjö?

Nu ska jag fixa till mig lite, för snart kommer syster hit och hälsar på äntligen! Hon har inte varit här på evigheter den bajsen.

Nu är det faktiskt bara 4 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0