Jag ljuger så jag dör.

Jaha, ingen solning, jag ljuger så näsan trillar av. Jag har tråkigt.. Jag vill åka nu! Jag vill inte sitta på såg i 7 timmar, + 4O minuter i Stockholm! Jag vill åka dit så fort som möjligt, 1O minuter som längst! Men måste man åka i 7 timmar, så måste man. Och det komme jag att göra, på måndag. MÅNDAG! Det är inte allt lång tid kvar nu, MÅÅÅÅÅNDAAAAG! Ohyes, jag är cool!

Nu... Nu vet jag inte vad som ska göras.. Jag vill prata i telefon med älskling, och pussa på honom, krama på gosen(han också). USCH JAG VILL SÅ MYCKET!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0