GODMORGON

Idag när jag sprang i Bunketorp så träffade jag på Erik från EMD och han fick bära mig en bit på vägen för jag för alldeles för trött för att gå eller springa, sedan träffade vi Carola som tog en bild på oss. Sedan satte han ner mig på marken och började sjunga en duett tillsammans med Carola, jag sa även till Carola vad jag tyckte om henne (och det är inga goda tankar om henne). Ja, nu är inte allt detta sant.. Ingenting är sant faktiskt.. Generande.. För jag sprang aldrig, känner mig hemsk att jag lovat mig själv att springa och så gör jag det inte, hemskt! Måste börja springa snart, kanske kan göra det i Härnösand? NÄ! No way, då ska jag sova, jobba, umgås med folket i huset och ha roligt, vara social och städa ett rum när mina kläder tvättas *haha*.

Vi har inte så dåligt väder idag iallafall, tror jag, har ju inte varit ute än. Soligt, blå himmel, med lite få moln. Ska inte till stallet idag då min skötare till Ljúfur rider honom idag, så får se om jag sätter mig på framsidan senare och solar häcken av mig!

Nu är det 6 dagar kvar!!!!!!!!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0