g'day, mate

Jaha.. Nu har jag sovit dåligt inatt, igen.. Nervös som en terrier är när dem möter en grand danois. Jag spyr snart känns det som.. Kommer nog göra det på måndag.. När nervositetensläpper när jag är i Härnösand, och jag ska hem till dem, så kommer jag nog ställa mig lite avskillt och spy.. Trevligt att prata om spya här, men jag är seriös.. Det är så jag känner nu.. Men det kommer nog gå bra, jag är mest nervös för.. Stockholm (inte så mycket faktiskt) och det allra värsta nu är att tänk om det blir förseningar?! Eller.. Tänk om han tycker jag har förändrats såpass mycket att han inte gillar mig mer?! Min näsa, den är ful.. Ren fakta..

Det är 2 dagar kvar..!!!!!!!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0