Första gången på Liseberg i år!

Ja, nu kom jag nyss hem från Liseberg, där jag spenderat min dag med Shannon. Vi åkte Lisebergsbanan, uppswinget, spinrock, balder, floomride(?).. Det var kanske allt? Vi spelade också, jag vann aldrig, inte Shannon heller, eller jo! En liten andra vinst på twisthjulet. Jag vann en liten rolig hund på tvåkronorsautomaten, och den hunden ska Makky få. Jag försökte också vinna på basketbollen, att kasta en boll i en basketkorg, men det gick inte bra! Jag var inte ens i närheten av att pricka korgen.. Så dålig jag är...

Nu ska jag och pappa till stallet.

Min pojkvän ignorerar mig, det känns som en jättebra grej för honom att göra... :(

Det är 11 dagar kvar nu!!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0