En söndag, en morgon, ett utsläpp.

Jahaja, nu är jag hemma efter att jag och mamma varit i stallet och släppt ut hästarna, eller.. Där ljög jag, två gånger. Jag kom inte nyss hem, kom runt halv nio, det var inte jag och mamma som tog ut hästarna, det var jag.

Sitter och funderar i min allra värsta ensamhet på vad jag ska hitta på idag. Är sugen på att dra till Liseberg, men ingen som vill gå! Tror jag, de brukar dem inte vilja iallafall. Men tänk er, att åka Balder, uppskjutet, virvelvinden, Spinrock, Uppswinget, Nyckelpigan(!), Lilla Lisebergbanan(aKa Bergbanan), radiobilarna, slänggungan, JukeBox, sagoslottet och att gå GASTEN! Ja, jag har inget liv, det är därför jag nämner alla dessa roliga attraktioner på Liseberg.

Men nu ska jag "surfa" på nätet. Och vänta tills någon rolig vaknar och loggar in på msn!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0